Freitag, 17. Februar 2017

Cheescake la minut 😃 Eu nu cumpar Nutella pt ca nu imi place , insa sotul mai cumpara cand merge singur la cumparaturi 🙈 asa ca am dat azi peste un borcan prin dulap , aveam si o cutie de mascarpone cu care nu stiam ce sa fac , cativa biscuiti pe care i-a primit piticul de la musafiri binevoitori si pe care el nu i-a papat, si ce puteam face in nici 10 minute cu toate aceste ingrediente daca nu un cheescake cu Nutella ? 😃 mai e si delicios , garantat !😎
Asadar va scriu si reteta : 
Ingrediente pt o tava de 18cm :
 Pt blat :
150 gr biscuiti maruntiti 
50 gr unt topit 
2 linguri Nutella 
Pt crema:
400 gr mascarpone 
200 gr Nutella 
Pt decor :
Alune de padure crocant si cirese confiate am folosit eu , voi o puteti decora dupa placul vostru :) 
 Mod de preparare : 
Biscuitii macinati se amesteca cu untul topit si Nutella , se pun in tava ( cu hartie de copt ) si se preseaza bine bine.  Se da la rece pana facem crema astfel : mixam mascarpone cu Nutella cca doua minute . 
Punem crema peste blat si dam la rece pt cel putin doua ore sau o jumatate de ora la congelator.  
Se decoreaza cand s-a racit bine si o scoatem din forma. 
Cred ca asta a fost cel mai rapid si usor de preparat cheescake pe care l-am facut pana acum 😃 

Keine Kommentare: