Donnerstag, 15. Dezember 2016

Spirale cu ciocolata si menta

Anul acesta am decis sa incerc retete noi , asa am dat peste cartile de bucate ale bucatarului german Tim Mälzer , unul din preferatii mei , retete usoare ,ieftine, rapide si cel mai important delicioase ! 

In carticica mentionata ,am mai gasit o reteta pe gustul meu si al tuturor celor ce sunt fani ciocolata si menta 😉 
Asadar : Spirale cu ciocolata si menta 👌

INGREDIENTE :
200 gr unt rece , 300 gr faina
125 gr zahar pudra
1 plic zahar vanilat
Un praf de sare
2 galbenusuri ( ou marime M)
20 gr cacao
2-3 linguri lapte
5 picaturi ulei de menta
50 gr fulgi de ciocolata amaruie

MOD PREPARARE :
1. Untul , zaharul pudra ,zaharul vanilat si un praf de sare se framanta cu mixerul ( carligele pt framantat) . Adaugam galbenusurile si framantam putin , adaugam faina si mai framantam putin. Impartim aluatul in doua. Intr-o jumatate de aluat adaugam cacaua,o lingura de lapte si uleiul de menta , framantam  pana se incorporeaza cacaua .
2. Aluatul alb si cel cu cacao se impart fiecare in 3 parti , fiecare portie de aluat se ruleaza la o lungime de 30 cm, grosime 3 cm. Impletim apoi o parte alba cu una cu cacao , dupa ce am format rulourile , le indoim si le presam apoi facem iar o rola de 20 cm ( la final rezulta 3 role a 20 cm lungime ) . Cu un tocator presam fiecare rola pe toate partile pt a deveni   dreptunghiulare ( vezi foto). Punem rolele pe un blat si le invelim bine cu folie alimentara , dam la frigider pt cel putin 5 ore.
Scoatem rolele si le ungem cu lapte apoi tavalim bine bine , presand , prin fulgi de ciocolata.  Taiem bucatele de 1 cm grosime si le punem in tava pe hartie de copt. Le coacem la 190 grade pt 10-12 minute . 

(Mai jos pozele pas cu pas )
Va doresc spor la bucatarit si sper sa va placa acesti minunati biscuiti ! ☺
15.


14.se lasa la racit pe un gratar

13.

12.

11.

11.

10.

9.

8.

6.

7.

5.

4.

3.

2.

1.
x

1 Kommentar:

Unknown hat gesagt…

Pt ca in mare graba am uitat , la ingrediemte 300 gr faina :)