Samstag, 20. Januar 2018

Ardei umpluti cu quinoa

Mergand la cumparaturi , mi-a atras atentia o brosura pe care scria mare "clean eating" , asa ca nu am ezitat sa arunc o privire . Placut surprinsa de retetele simple si sanatoase , m-am decis sa le incerc .
Asadar astazi am incercat legume umplute cu quinoua ..un deliciu ! :)

Ingrediente :
*100 gr quinoa tricolora
*200 gr feta
*300 gr ciuperci
*o legatura busuioc
* rozmarin si cimbru verde
*2 oua
*sare /piper
*o ceapa
* 2 catei de usturoi
* ardei /dovlecei/vinete
*ulei de masline

Mod preparare:
Se spala quinoa cu apa fierbinte si se fierbe cu 400 ml apa putin sarata  circa 15 minute la foc mic.
Ciupercile le taiem cubulete , ceapa si usturoiul le tocam marunt si prajim toate in ulei de masline. Cand sunt gata le punem intr-un bol si le lasam sa se racoreasca putin, scurgem quinoua si o adaugam peste ciuperci , adaugam si verdeata tocata fin , branza sfaramata si 2 oua . Amestecam bine si umplem aredeii ( sau legumele preferate ) .
Punem intr-o tava si dam la cuptorul preincalzit la 200 (180 in functie de cuptor)  grade pt 35 minute.
Mie mi-a ramas compozitie din care am facut si niste chiftelute delicioase ☺



Keine Kommentare: