Dienstag, 23. Januar 2018

Orez cu lapte si cocos

Zilele trecute a postat cineva pe un grup culinar o reteta de orez cu "lapte egiptean ", deja numele suna super interesant , de aspect nu mai spun. 
Astazi am decis sa incerc si eu dar cum niciodata nu pot respecta o reteta , am modificat putin si a iesit cel mai bun orez cu lapte pe care l-am mancat pana acum ! ☺
Iata si reteta :
Ingrediente :
250gr orez cu bob rotund
50gr unt


1l lapte 3,8 % grasime


200 ml lapte de cocos 


O pastaie de vanilie 


Miere dupa gust ( sau zahar cca 100 gr) 


40 gr fulgi de cocos 

Mod de preparare:
Spalam orezul si il punem la muiat 15minute apoi il scurgem bine. 
Punem untul la topit , adaugam laptele , laptele de cocos , orezul si fulgii de cocos si amestecam continuu pana incepe sa fiarba , dam focul mic si lasam sa fiarba cca 30 minute sau pana este fiert orezul. .
Spre sfarsit am adaugat vanilia si am indulcit.
Este absolut delicios si foarte cremos , eu l-am servit cu sos de caramel iar piciul cu sos de "ciocolata" ( carob+miere ) . 

Keine Kommentare: