Mittwoch, 17. Januar 2018

Tarta cu banane

Stiti acel moment cand ai pofta de o anumita prajitura si vezi 10 retete insa parca nici una nu e ce vrei ? Asa a fost la mine 😀 si m-am decis sa reinterpretez tarta Banofee si a iesit o cu totul alta tarta delicioasa ☺ 

Am folosit o tava mica ( 16cm) si am decis sa fac un blat "la minut" din biscuiti. 
Iata ingredientele 

Pt blat : 
*100gr biscuiti macinati fin 
*50gr unt topit 

Pt umplutura :
*O cutie dulce de leche ( daca nu aveti puteti face singuri dintr-o cutie de lapte condensat ) 
* 50 gr ciocolata neagra 
*2 banane coapte 
*10 gr unt + o lingura zahar brun 
*o lingurita scortisoara 
*un pachet budinca de banane 
*450 ml lapte 
*200 ml smantana pentru frisca 

Mod preparare : 
Biscuitii macinati i-am amestecat cu untul topit si turant in tava tapetata cu hartie de copt. Am presat foarte bine cu ajutorul unei linguri si am dat la frigider pt 20 minute. 
Intre timp am incalzit dulce de leche in care am topit apoi ciocolata. Am turnat peste blat si am dat iar la rece .
Intr-o tigaie mica am pus cele 10 gr de unt si zaharul brun , bananele taiate si am lasat sa se caramelizeze apoi am adaugat si scortisoara. Le-am lasat sa se raceasca putin si le-am pus peste crema de caramel si ciocolata .
Si am dat iar la rece pana am facut budinca de banane conform instructiunilor de pe pachet doar cu mai putin lapte ( pe budinca mea scria 700 ml lapte asa ca am folosit doar 450 ml ) .

Inainte sa torn budinca , am mai pus cativa biscuiti rupti peste banane. Am dat tava iar la rece pt 2 ore si apoi am batut frisca fara zahar. Toate cremele fiind dulci , frisca nu necesita sa fie indulcita . 
Recunosc ca am avut emotii pana cand am taiat si degustat .. a iesit pur si simplu delicioasa ! ☺

Keine Kommentare: